Mobile Menu

O firmie

Należymy do czołówki producentów mrożonych frytek w Europie Środkowo-Wschodniej.

Misja i wizja

To, co robimy, robimy dobrze.
To, co robimy dobrze, zawsze możemy robić lepiej
RAZEM.

Jesteśmy wiodącym producentem wyrobów ziemniaczanych.
Realizujemy oczekiwania naszych klientów.
Szanujemy naszych pracowników, współpracowników oraz klientów.
Dbamy o środowisko naturalne.

Historia firmy

Historia naszej firmy to ponad 20 lat ciężkiej pracy i ciągłego doskonalenia procesów produkcji i zarządzania, aby sprostać wysokim wymaganiom klientów i realizować cele biznesowe w sposób odpowiedzialny.

1993

W wyniku porozumienia dwóch holenderskich producentów wyrobów ziemniaczanych, Farm Frites B.V. oraz Aviko B.V., została utworzona firma Farm Frites Poland SA.
W listopadzie rozpoczęła się budowa fabryki w Lęborku, a w grudniu od Państwowego Gospodarstwa Rolnego zostało przejęte gospodarstwo rolne o powierzchni ok. 4000 ha ziemi ornej na terenie gmin Damnica i Główczyce. Założono tam firmę Farm Frites Poland Dwa, która zajęła się uprawą ziemniaków na potrzeby powstającej fabryki.

 

1994

Jesienią 1994 roku, zaledwie 12 miesięcy po rozpoczęciu budowy, nastąpiło otwarcie fabryki i uruchomienie linii produkującej frytki. Początkowo firma zatrudniała 80 pracowników, w tym kilku specjalistów z Holandii, odpowiedzialnych za wdrożenie międzynarodowych standardów produkcji oraz szkolenie swoich polskich następców, a roczny przerób ziemniaka kształtował się na poziomie 40.000 ton. Dyrektorem Naczelnym Farm Frites Poland został E.C. Lehmann-Bärenklau i jest nim do dzisiaj.

1995-2003

To okres zwiększania możliwości produkcyjnych oraz zatrudnienia, a także wdrażania systemów zarządzania jakością (ISO 9002 oraz HACCP w 1998 roku) i środowiskiem (ISO 14001 w 2001 roku).

2004

W lipcu wystartowała linia placków ziemniaczanych, która była pierwszą tego typu inwestycją w Europie Wschodniej.
W sierpniu otrzymaliśmy nagrodę „Lęborskiego Lwa” w uznaniu za otwartość na problemy miejscowej społeczności, objawiającą się działaniami m. in. na rzecz sportowców, szpitala, straży pożarnej oraz utworzenia Centrum Rehabilitacji dla Dzieci Niepełnosprawnych.
W październiku ogłoszono wyniki ogólnopolskiego konkursu „Pracodawca – organizator pracy bezpiecznej”, w którym zajęliśmy drugie miejsce.

2005

Prezes i Dyrektor Naczelny naszej firmy,  E.C. Lehmann-Bärenklau, został uhonorowany Złotym Krzyżem Zasługi. Odznaczenie zostało nadane na wniosek władz Lęborka i stanowiło wyraz uznania dla dyrektora naczelnego naszej firmy za wkład wniesiony w rozwój społeczny i gospodarczy miasta.

2006

Z dniem 1 lipca nastąpiło wyłączenie ze struktur FFP działów sprzedaży i marketingu Aviko i Farm Frites. Decyzja udziałowców o reorganizacji firmy była spowodowana zmieniającymi się warunkami rynkowym w związku z zachodzącymi procesami łączenia się rynków w ramach Europy oraz rozwojem kanałów dystrybucji. Od tego dnia zadaniem naszej firmy jest jedynie produkcja, natomiast funkcje w zakresie sprzedaży i marketingu zostały przeniesione do niezależnych biur handlowych, będących polskimi oddziałami firm udziałowców, czyli Farm Frites i Aviko. W dalszym ciągu, naszym kluczowym klientem pozostała sieć McDonald’s.

2007

Latem miała miejsce największa inwestycja od czasu budowy fabryki. Wymienionych zostało ok. 70% urządzeń na linii produkcyjnej, co pozwoliło znacznie zwiększyć jej wydajność.

2010

Norma ISO 9001 została zastąpiona przez normę ISO 22000, która, tak jak i jej poprzedniczka potwierdza, że nasza firma spełnia najwyższe standardy dotyczące bezpieczeństwa żywności.

2011

W lipcu otwarto trzecią już linię produkcyjną w fabryce – płatków ziemniaczanych. Pomysł uruchomienia dodatkowej linii wynikał ze wzrostu zapotrzebowania na ten produkt na rynku europejskim i pozwolił nam na wykorzystanie krótkich frytek oraz małych ziemniaków, które nie mogły zostać użyte do produkcji długich frytek.

2014

Obchodziliśmy jubileusz 20-lecia naszej firmy. Była to doskonała okazja, aby świętować z tymi, bez których nasz sukces nie byłby możliwy, czyli z pracownikami, partnerami biznesowymi oraz mieszkańcami Lęborka.

Farm Frits kadr male

 

Obecnie

Zatrudniamy ponad 200 osób. Rocznie potrzebujemy ponad 200.000 ton ziemniaka. Cały czas udoskonalamy technologię produkcji, procesy zarządzania, dążymy do obniżenia zużycia wody, gazu i energii elektrycznej, wspieramy naszych pracowników i reagujemy na potrzeby lokalnej społeczności. Cieszymy się, że nasze wysiłki są doceniane i nagradzane.

Nagrody

Cieszymy się, że nasza ciężka praca nad najwyższą jakością produktów, a także zaangażowanie w działania na rzecz środowiska, pracowników oraz okolicznych mieszkańców są doceniane, czego dowodem są liczne nagrody.

Złoty Laur Pomorskiej Nagrody Jakości

Nagroda przyznana w lutym 2017 roku przez Pomorską Radę Federacji Stowarzyszeń Naukowo-Technicznych Naczelnej Organizacji Technicznej w Gdańsku, w kategorii średnia organizacja.

Dobroczyńca Roku 2016 Powiatu Lęborskiego

Wyróżnienie przyznane przez Regionalne Centrum Młodzieży w Lęborku.

Zdrowy pracownik, zdrowa firma

Nagroda przyznana w 2016 przez Pracodawców RP w kategorii średnie przedsiębiorstwo.

Liderzy Filantropii

Trzecie miejsce w kategorii "Firma, która w minionym roku przekazała na cele społeczne największy odsetek swoich dochodów przed opodatkowaniem". Nagroda przyznana w 2015 roku.

Nagroda Jakości

Przyznana w 2015 roku w podziękowaniu za wysoka jakość produktów dostarczanych do McDonald's.

Certyfikat Promocji Ziemi Lęborskiej

Przyznany w uznaniu 20 lat działalności naszej firmy w Lęborku.

Nasze Dobre z Pomorza

Nagroda przyznana przez Głos Pomorza w kategorii Przemysł Spożywczy w 2013 roku.

Srebrny Lis

Nagroda przyznana Prezesowi i Dyrektorowi Naczelnemu, E.C. Lehmann-Bärenklau, przez firmę McDonald's w 2013 roku.

Konkurencyjny cenowo dostawca

Nagroda przyznana Farm Frites Poland przez McDonald's Europa w 2013 roku.

Certyfikat Ziemi Lęborskiej

Nagroda Specjalna dla Farm Frites Poland, przyznana nam w 2009 roku w podziękowaniu za aktywne działanie na rzecz lokalnej społeczności.

Lęborski Lew

Honorowe wyróżnienie Rady Miejskiej w Lęborku przyznane naszej firmie w 2004 roku
w uznaniu wrażliwości na problemy miejscowej społeczności, objawiającą się działaniami
m.in. na rzecz sportowców, szpitala, straży pożarnej oraz utworzenia Centrum Rehabilitacji dla Dzieci Niepełnosprawnych.

Certyfikaty

Stale dążymy do zagwarantowania najwyższej jakości swoich produktów, jednocześnie dbając o środowisko naturalne oraz zdrowie i bezpieczeństwo pracowników, czego potwierdzeniem są posiadane przez nas i regularnie odnawiane certyfikaty.

Standard FSSC 22000

Wystawiony przez. TUV Nord Polska w styczniu 2017 roku stanowi gwarancję, że FFP spełnia specyficzne warunki najbardziej wymagających klientów, takich jak: dystrybutorzy, klienci detaliczni i odbiorcy biznesowi z sektora gastronomicznego.

Zarządzanie Ochroną Środowiska - EN - ISO 14001:2004

Wystawiony przez Lloyd's Register w lipcu 2001 i regularnie odnawiany na podstawie audytu. Pomaga lepiej zarządzać wpływem firmy na środowisko naturalne oraz prowadzić skuteczną politykę jego ochrony.

Zarządzanie Bezpieczeństwem i Higieną Pracy - BS OHSAS 18001:2007

Certyfikat wystawiony w czerwcu 2017 roku przez Lloyd's Register LRQA. Potwierdza, że nasza firma wprowadziła i stosuje system zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy zgodny z międzynarodową normą BS OHSAS 18001:2007.

Standard RSPO

Certyfikat wystawiony w lipcu 2015 roku przez TUV Nord. Potwierdza, że tłuszcz palmowy używany do produkcji pochodzi z upraw, które nie przyczyniają się do zubożenia wartości przyrodniczych ani nie oddziaływują negatywnie na ludność związaną z terenami uprawy palm olejowych.

Klienci

Jesteśmy dumni z bycia producentem mrożonych wyrobów ziemniaczanych dla jednych z najbardziej znanych marek: McDonald's, Farm Frites i Aviko.

  • McDonald's
  • Największa sieć restauracji szybkiej obsługi na świecie
  • Klient FFP od 1995 r.
  • Nasza firma zaopatruje ponad 1000 restauracji w 12 krajach
  • Farm Frites
  • Założyciel i udziałowiec Farm Frites Poland
  • Firma rodzinna założona w 1971 r.
  • Zatrudnia 1800 pracowników w 40 krajach
  • Aviko
  • Założyciel i udziałowiec Farm Frites Poland
  • Założona w 1962 roku przez 32 rolników
  • Marka obecna w ponad 100 krajach na wszystkich kontynentach

Ernst Christoph Lehmann-Bärenklau

Prezes i Dyrektor Naczelny

Ernst Christoph Lehmann-Bärenklau

Niemiec, który swoje życie zawodowe i prywatne wiele lat temu związał z Polską i z Lęborkiem. Absolwent Ekonomii na Uniwersytetach w Monachium i Hamburgu. Zarządzał takimi firmami jak: Pan African Airlines, Air Togo, Jaybel Nichimo oraz Mitsubishi International. Z FFP jest związany od 1994 roku. Wymagający i konsekwentny w realizacji celów, ale również życzliwy, wyrozumiały i z ogromnym poczuciem humoru. Jego ulubione motto, znane wszystkim pracownikom, brzmi: "To co robimy, robimy dobrze. To co robimy dobrze, zapewne możemy robić lepiej". W 2002 roku otrzymał tytuł Menedżera Ziemi Lęborskiej, natomiast w 2005 roku został uhonorowanym przez Prezydenta RP Złotym Krzyżem Zasług. Otrzymał również tytuł Dziennika Bałtyckiego "Osobowość Roku 2015 na Pomorzu". Ma trzech synów. Czas wolny spędza grając w golfa.

Rafał Reszka

Wiceprezes i Dyrektor Finansowy

Rafał Reszka

W FFP pracuje od 1996 roku. Od początku związany z działem finansowym, w którym kolejno zajmował stanowiska: Starszego Księgowego, Kontrolera Fabryki, Dyrektora Finansowego oraz Dyrektora Operacyjnego. Od sierpnia 2015 roku pełni funkcję Zastępcy Dyrektora Naczelnego oraz Wiceprezesa Zarządu. Oprócz tych funkcji, nadal pełni obowiązki Dyrektora Finansowego. Absolwent Wydziału Zarządzania na Politechnice Gdańskiej oraz prestiżowej uczelni University of Illinois, na której uzyskał tytuł MBA. We współpracownikach ceni szczerość i zdrowy rozsądek. który nie ma nic wspólnego z "chodzeniem na skróty". Z żoną Wiolettą ma dwie córki oraz dwóch synów. W wolnych chwilach jeździ na rowerze, nartach lub gra w golfa.

Adam Klasa

Dyrektor Operacyjny, Członek Zarządu

Adam Klasa

Z FFP jest związany od 1994 roku. Do 2006 roku pracował w Dziale Utrzymania Ruchu, którym kierował przez 9 lat. Ukończył Wydział Budowy Maszyn na Politechnice Gdańskiej, a w 2006 roku podyplomowe studia MBA w Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów. Obecnie, na stanowisku Dyrektora Operacyjnego, jest odpowiedzialny za całokształt zagadnień produkcyjnych, logistycznych oraz rozwój firmy w zakresie długofalowych inwestycji. Pełni również funkcję Członka Zarządu.
O pracy w FFP mówi, że umożliwia mu ciągły rozwój zawodowy, współpracę z najlepszymi, zarówno w firmie, jak i w całej branży, a także pozwala na realizację pasji. Ma żonę Janinę oraz dwie córki. Jego hobby to Taijiquan, fotografia, zjawiska metafizyczne i podróże.

Grażyna Nowak-Polomska

Dyrektor ds. Rozwoju Firmy oraz Obsługi Kluczowego Klienta McDonald's

Grażyna Nowak-Polomska

Karierę zawodową rozpoczynała jako pracownik naukowy na Politechnice Gdańskiej na wydziale chemicznym, gdzie uzyskała tytuł doktora w dziedzinie chemii i technologii żywności.

Pracę w firmie Farm Frites Poland rozpoczęła w 1995 roku jako kierownik Zarządzania Jakością. Od 2010 roku pełni funkcję dyrektora ds. Rozwoju oraz Obsługi Kluczowego Klienta McDonald’s,

W korporacji  pełni funkcję Dyrektora ds. Jakości oraz Zrównoważonego rozwoju w obszarze współpracy z firmą McDonald’s.

Jest członkiem Rady Nadzorczej w Fundacji Ronalda McDonald’s w Polsce. Uważa, że możliwość aktywnego działania w Fundacji Ronalda McDonalda, pomaganie potrzebującym dzieciom to nie tylko piękny gest, ale także wspaniały przywilej.              

Dorota Markiewicz-Kubik

Dyrektor HR

Dorota Markiewicz-Kubik

Pracę w FFP rozpoczęła w 1999 roku w dziale finansowym. Od 2002 roku kieruje działem HR, od marca 2012 na stanowisku Dyrektora ds. HR. Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. Ukończyła również studia podyplomowe z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi, oceny pracowniczej oraz studia MBA w Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów. 
Praca w FFP daje jej możliwość rozwoju, zawodowego i osobistego, kontaktu z ludźmi, jak również samorealizacji. Jej pasje to przede wszystkim podróże i jazda na nartach. Jednak najważniejsi w jej życiu są trzej wyjątkowi mężczyźni: mąż Przemek oraz dwaj synowie.

Dariusz Wierzbicki

Dyrektor Informatyki

Dariusz Wierzbicki

W FFP jest od 2002 roku, początkowo na stanowisku Szefa Działu IT, a od 2008 roku Dyrektora Informatyki. Jest odpowiedzialny za planowanie strategii i rozwoju technologii informatycznej oraz za prawidłowe funkcjonowanie infrastruktury IT na terenie firmy. Absolwent Wydziału Elektrycznego Politechniki Gdańskiej oraz studiów MBA w Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów. Pracował m.in. w jednej z pierwszych w Polsce firmie komputerowej Computer Studio Kajkowski oraz takich koncernach jak Coca-Cola i Nokia. Kierowany przez niego Dział IT dwukrotnie (w 2005 i 2006 roku) zdobył wyróżnienie w konkursie organizowanym przez Teleinfo na najlepiej zinformatyzowane przedsiębiorstwo w Polsce, a on sam w 2008 roku od firmy QAD otrzymał "Media Spotlight Award". Ma żonę i dwóch synów. 
W wolnych chwilach czyta książki, fotografuje i słucha muzyki poważnej.

Jarosław Wańkowicz

Dyrektor ds. Zarządzania Surowcem

Jarosław Wańkowicz

Absolwent Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu oraz studiów MBA na Wydziale Ekonomii Uniwersytetu Gdańskiego. Z Farm Frites Poland S.A. związany jest od 2001 roku, gdzie pracował na stanowisku Agronoma, następnie Specjalisty ds. Logistyki Ziemniaka oraz Szefa Zaopatrzenia Ziemniaka. W 2003 roku przeszedł do Farm Frites Poland Dwa Sp. z o.o. jako Kontroler Finansowy. Po czerech latach pracy objął tam stanowisko General Managera, które zajmuje do dziś. Od 2013 roku swoje obowiązki w Farm Frites Poland Dwa łączy z funkcją Dyrektora Działu Zarządzania Surowcem w Farm Frites Poland S.A.
W pracy ceni możliwość podejmowania nowych wyzwań i ich realizację w profesjonalnym gronie, co stanowi źródło rozwoju i osobistej satysfakcji.
Ma żonę oraz dwie córki. W wolnych chwilach w pełni oddaje się swojej żeglarskiej i podróżniczej pasji.

Niemiec, który swoje życie zawodowe i prywatne wiele lat temu związał z Polską i z Lęborkiem. Absolwent Ekonomii na Uniwersytetach w Monachium i Hamburgu. Zarządzał takimi firmami jak: Pan African Airlines, Air Togo, Jaybel Nichimo oraz Mitsubishi International. Z FFP jest związany od 1994 roku. Wymagający i konsekwentny w realizacji celów, ale również życzliwy, wyrozumiały i z ogromnym poczuciem humoru. Jego ulubione motto, znane wszystkim pracownikom, brzmi: "To co robimy, robimy dobrze. To co robimy dobrze, zapewne możemy robić lepiej". W 2002 roku otrzymał tytuł Menedżera Ziemi Lęborskiej, natomiast w 2005 roku został uhonorowanym przez Prezydenta RP Złotym Krzyżem Zasług. Otrzymał również tytuł Dziennika Bałtyckiego "Osobowość Roku 2015 na Pomorzu". Ma trzech synów. Czas wolny spędza grając w golfa.

W FFP pracuje od 1996 roku. Od początku związany z działem finansowym, w którym kolejno zajmował stanowiska: Starszego Księgowego, Kontrolera Fabryki, Dyrektora Finansowego oraz Dyrektora Operacyjnego. Od sierpnia 2015 roku pełni funkcję Zastępcy Dyrektora Naczelnego oraz Wiceprezesa Zarządu. Oprócz tych funkcji, nadal pełni obowiązki Dyrektora Finansowego. Absolwent Wydziału Zarządzania na Politechnice Gdańskiej oraz prestiżowej uczelni University of Illinois, na której uzyskał tytuł MBA. We współpracownikach ceni szczerość i zdrowy rozsądek. który nie ma nic wspólnego z "chodzeniem na skróty". Z żoną Wiolettą ma dwie córki oraz dwóch synów. W wolnych chwilach jeździ na rowerze, nartach lub gra w golfa.

Z FFP jest związany od 1994 roku. Do 2006 roku pracował w Dziale Utrzymania Ruchu, którym kierował przez 9 lat. Ukończył Wydział Budowy Maszyn na Politechnice Gdańskiej, a w 2006 roku podyplomowe studia MBA w Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów. Obecnie, na stanowisku Dyrektora Operacyjnego, jest odpowiedzialny za całokształt zagadnień produkcyjnych, logistycznych oraz rozwój firmy w zakresie długofalowych inwestycji. Pełni również funkcję Członka Zarządu.
O pracy w FFP mówi, że umożliwia mu ciągły rozwój zawodowy, współpracę z najlepszymi, zarówno w firmie, jak i w całej branży, a także pozwala na realizację pasji. Ma żonę Janinę oraz dwie córki. Jego hobby to Taijiquan, fotografia, zjawiska metafizyczne i podróże.

Karierę zawodową rozpoczynała jako pracownik naukowy na Politechnice Gdańskiej na wydziale chemicznym, gdzie uzyskała tytuł doktora w dziedzinie chemii i technologii żywności.

Pracę w firmie Farm Frites Poland rozpoczęła w 1995 roku jako kierownik Zarządzania Jakością. Od 2010 roku pełni funkcję dyrektora ds. Rozwoju oraz Obsługi Kluczowego Klienta McDonald’s,

W korporacji  pełni funkcję Dyrektora ds. Jakości oraz Zrównoważonego rozwoju w obszarze współpracy z firmą McDonald’s.

Jest członkiem Rady Nadzorczej w Fundacji Ronalda McDonald’s w Polsce. Uważa, że możliwość aktywnego działania w Fundacji Ronalda McDonalda, pomaganie potrzebującym dzieciom to nie tylko piękny gest, ale także wspaniały przywilej.              

Pracę w FFP rozpoczęła w 1999 roku w dziale finansowym. Od 2002 roku kieruje działem HR, od marca 2012 na stanowisku Dyrektora ds. HR. Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. Ukończyła również studia podyplomowe z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi, oceny pracowniczej oraz studia MBA w Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów. 
Praca w FFP daje jej możliwość rozwoju, zawodowego i osobistego, kontaktu z ludźmi, jak również samorealizacji. Jej pasje to przede wszystkim podróże i jazda na nartach. Jednak najważniejsi w jej życiu są trzej wyjątkowi mężczyźni: mąż Przemek oraz dwaj synowie.

W FFP jest od 2002 roku, początkowo na stanowisku Szefa Działu IT, a od 2008 roku Dyrektora Informatyki. Jest odpowiedzialny za planowanie strategii i rozwoju technologii informatycznej oraz za prawidłowe funkcjonowanie infrastruktury IT na terenie firmy. Absolwent Wydziału Elektrycznego Politechniki Gdańskiej oraz studiów MBA w Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów. Pracował m.in. w jednej z pierwszych w Polsce firmie komputerowej Computer Studio Kajkowski oraz takich koncernach jak Coca-Cola i Nokia. Kierowany przez niego Dział IT dwukrotnie (w 2005 i 2006 roku) zdobył wyróżnienie w konkursie organizowanym przez Teleinfo na najlepiej zinformatyzowane przedsiębiorstwo w Polsce, a on sam w 2008 roku od firmy QAD otrzymał "Media Spotlight Award". Ma żonę i dwóch synów. 
W wolnych chwilach czyta książki, fotografuje i słucha muzyki poważnej.

Absolwent Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu oraz studiów MBA na Wydziale Ekonomii Uniwersytetu Gdańskiego. Z Farm Frites Poland S.A. związany jest od 2001 roku, gdzie pracował na stanowisku Agronoma, następnie Specjalisty ds. Logistyki Ziemniaka oraz Szefa Zaopatrzenia Ziemniaka. W 2003 roku przeszedł do Farm Frites Poland Dwa Sp. z o.o. jako Kontroler Finansowy. Po czerech latach pracy objął tam stanowisko General Managera, które zajmuje do dziś. Od 2013 roku swoje obowiązki w Farm Frites Poland Dwa łączy z funkcją Dyrektora Działu Zarządzania Surowcem w Farm Frites Poland S.A.
W pracy ceni możliwość podejmowania nowych wyzwań i ich realizację w profesjonalnym gronie, co stanowi źródło rozwoju i osobistej satysfakcji.
Ma żonę oraz dwie córki. W wolnych chwilach w pełni oddaje się swojej żeglarskiej i podróżniczej pasji.

Informacje formalno-prawne

Dane kontaktowe oraz rejestrowe.

Dane kontaktowe:
Farm Frites Poland SA
ul. Abrahama 13
84-300 Lębork
tel. 59 862 91 00
fax 59 862 91 39
e-mail: office@ffp.pl

Sąd Rejestrowy:  Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Numer KRS:  0000152098
Kapitał akcyjny:  49 225 932,41 PLN, zapłacony w całości
Zarząd: E.C. Lehmann-Bärenklau - Prezes Zarządu, Rafał Reszka - Wiceprezes Zarządu, Adam Klasa - Członek Zarządu
NIP: 526-00-17-951
REGON: 010445786

Banki:

Bank BGŻ BNP Paribas SA:
PLN: 35 1600 1303 1847 9567 8000 0001
EUR: PL 08 1600 1303 1847 9567 8000 0002
SWIFT: PPABPLPK

Credit Agricole Bank Polska SA
PLN: 03 1940 1210 0103 5779 0010 0000
EUR: PL 51 1940 1210 0103 5779 0011 0000
SWIFT: AGRIPLPR